Markkinointi on siirtynyt taka-alalle

Sosiaalisen median myötä markkinoinnin sävy on muuttunut. Tuputtamisen sijaan kaivataan sisältöä. Huomio myymisestä ja työkaluista on siirtynyt ihmisiin ja vuorovaikutukseen. Kohdennettu laatu korvaa räiskivän määrän. Yhteisöt, heimot ja suositukset ovat yhä tärkeämpiä kuin perinteiset, hehkuttavat imagomainokset.

Taustalla on kuitenkin sama vietti. Halu tulla huomatuksi, halu erottua. Nyt päätökseen vaikuttaa enemmän yleisön ääni kuin mediabudjetti.

Tervetuloa houkuttelun ja hunajan pariin. Avainsanoja ovat esimerkiksi ”inbound marketing” Hubspot sekä ”permission marketing” Seth Godin.

Advertisements
Kategoria(t): sisällöntuotanto, sosiaalinen media. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Yksi vastaus artikkeliin: Markkinointi on siirtynyt taka-alalle

  1. Paluuviite: Verkkoviestinnän hyökyaallot « Yrittäjän verkkomarkkinointi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s