Reseptejä fiksumpaan nettimarkkinointiin

1. Varmista että löydyt Googlesta.  Jos sinä et löydy, kilpailijasi kyllä löytyvät.

2.Puhelut ovat myynnin peruskulmakivi – hyödynnä silti myös Skype, Twitter, Facebook ja muut verkon asiakaspalvelutavat.

3. Halvin ja nopein suunnittelu ja toteutus  eivät ole välttämättä ole paras ja toimivin ratkaisu. Mieti mikä on riittävä laatutasovaatimuksesi.

4. Miten sisältömme (kuvat, tarinat) ovat entistä houkuttelevampia, selkeämpiä ja sitouttavampia?

5. Mieti ansaitun median strategia: hyvät tarinat ja informaatio saavat ilmaista PR-huomiota printissä ja verkossa

6. Miten erottaudut eduksesi. Siirry mediainvestoinneista sisältöinvestointeihin.

7. Miten varmistat että yrityksestäsi puhutaan verkossa (ymmärrämmekö miksi meistä puhutaan?). Luo aktiivisia keskustelu- ja kuunteluryhmiä.

8. Katse kohti tulevaa. Kun nykyasiakkaat ovat tyytyväisiä, siirrä katseesi myös horisonttiin uusiin asiakkaisiin.

9. Hajautetun läsnäolon suunnitelma vaatii myös bisnessuunnistamisen taitoja. Kun saat oikean suunnan, alkaa tuloksiakin syntyä. Jatkossa haluttavuus rakennetaan  kuukausissa, ei vuosissa.

Advertisements
Kategoria(t): sisällöntuotanto, sosiaalinen media, verkkomarkkinointi. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s