Verkkomarkkinoijan strategiasetti

Koulutettavat kysyvät usein mikä on se työkalusetti, jolla sinä työskentelet asiakkaiden kanssa. Kun kerron, sisältö ei aina kolahda. Sparraus ja koulutus eroavat toisistaan. Toinen on intiimiä, möyhentävää ja täsmäosuvaa, toinen on yleistä, etsivää ja maalailevaa.

Tässä kuitenkin setti, jonka avulla sparrattavat asiakkaani ovat oivaltaneet jotain oleellista. Toivottavasti se herättää myös koulutettavissa asiakkuusnälkää.

Ratkaisevat kysymykset ennen ensiaskelia
Jotta kehittäminen etenee olisi hyvä tietää lähtötilanne, jonka ansaintaa viritetään. Mitä tavoitellaan määrällisesti, imagollisesti ja laadullisesti. Miten uuteen toimintaan ja ansaintaan sitoudutaan. Kenelle nykyviesti kolahtaa ja kenelle ei? Mitä luvataan jatkossa ja miten se lupaus lunastetaan? Missä ajassa ja millä rahalla edetään?

Ja ennen kaikkea milloin tiedämme/tunnemme onnistuneemme eli mittarit?

Advertisements
Kategoria(t): hissipuhe, konsepti, ROI, strategia, työkalut, verkkomarkkinointi. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s