Hissipuhe myy ja tehoaa

Hyvä hissipuhe kirvoittaa innostusta, osallistumista ja rahoitusta. Hyvän tiivistelmän voi monistaa nettiin, mailin allekirjoitukseen, tarjouksiin sekä ilmoitteluun.

Hissipuhe voi koskea kehitteillä olevaa olevaa yritysideaa tai hanketta. Hissipuhe on tyypilliseti kiteytymä yrityksen nykytoiminnasta.

Hissipuhe on tuhannen taalan paikka. Se on ainutlaatuinen kerta tehdä ensivaikutelma ja päästä seuraavaan vaiheseen, jotta varsinainen sopimus tehdään.

Muutamia erinomaisia vinkkejä hissipuheen luontiin:

Hissipuhekisoissa on nykyää myös twitter-sarja. Twitter-hissipuheesta kirjoittaa erinomaisesti Aarne Ekström blogissaan

Taustoja hissipuheelle löytyy esimerkiksi Spinnolta. Katso myös Harvard Business Shcoolin hissipuheen rakentamiskone sekä jenkkiartikkeli Näin  luot hissipuheen

Hio hissipuheesi kuntoon, se kannattaa. Otan mielelläni vastaan erinomaisia linkkejä hissipuheesta.

Kuva/www.plainlanguagenetwork.org
Kategoria(t): hissipuhe, strategia, vuoropuhelu. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

3 vastausta artikkeliin: Hissipuhe myy ja tehoaa

  1. Paluuviite: Tweets that mention Hissipuhe myy ja tehoaa | Yrittäjän verkkomarkkinointi -- Topsy.com

  2. Antti Vuorenmaa sanoo:

    Hyvä postaus! Varsinkin tuo ”tuhannen taalan paikka” iskee kuin miljoona volttia. Ensivaikutelma on ensivaikutelma! On tärkeää osata ilmaista ideat tiivistetysti, jos meinaa ansaita ihmisten huomiota.

    Vedän hissipuheklinikkaa Jyväskylässä salilliselle yrittäjiä / yrittäjähenkisiä ihmisiä jotakuinkin kerran kuussa. Aiheen tiimoilta voipi olla kiinnostavia nämä klinikan teoriaosuuden slidet: http://www.slideshare.net/wrenmar/fast-track-pitching-hissipuhe

  3. Paluuviite: Puhe hissiin sekä puhelimeen | Työnhaun hautomo

Jätä kommentti